زیبایی فونت فارسی را با فونت من ببینید . . . .
هرگز تســــــــــلیم نشـــــــــــوید!معجــــــــــــــزه ها هر روز رخ میدهنـد شـــــــــــاید فردا روز شــــــما باشـــــــــد(مدیریت یادگـــــــــــــــاری ازمــــــــــــــن )
این پستو فقط برای چراغ گذاشتم !!!

این پستو فقط برای چراغ گذاشتم !!!

چراغ؟!

ممنون از اینکه خیلی به وبم سر میزنی

 

 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت18:18---15 خرداد 1393
سلام من سید علیرضا رضوی هستم وبلاگ شما قشنگ است اگر دوست داشتید بیاید به وبلاگ من هم سری بزنید . . .


چراق
ساعت13:41---26 ارديبهشت 1393
در دیـــــاری كه در او نیست كســی یار كســــی
كاش یارب كه نیفتد به كسی كار كسی

هــــــر كس آزار منِ زار پســـــندیــــــد ولــــــــــی
نپـــســـــندیــــد دلِ زار مـن آزارِ كســــی

آخــــــرش محــــنت جانــــكاه به چـــــاه انـــــدازد
هركه چون ماه برافروخت شبِ تارِكسـی

سودش این بس كه به هیچش بفروشند چو من
هر كه باقیمت جان بود خریدار كســـی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:24 ] [ ⋆مصی⋆ ] [ ]